Monday, 3 August 2009

Ibu Manohara Gila Seks?

Kes rumah tangga Manohara Pinot dengan putera Sultan Kelantan yang menjadi isu negara Indonesia, kini dihangatkan lagi dengan tuduhan memalukan kepada ibu Manohara, Daisy Farajina, opppsss, Daisy Fajarina.

Bekas pembantu Daisy bernama Shaliha Lanti (Leha) dianggap sebagai angkat angkat.

Tetapi yang memalukan ialah Daisy telah memaksa anak angkatnya itu melakukan seks dengan suaminya, Reiner Pinot di hadapannya. Bukan itu saja, malah Daisy sendiri melakukan onani (melancap) sambil menonton Shaliha dan Reiner melalukan seks. Berikut ialah berita yang dipetik dari sini yang bertajuk "Daisy Ibu Manohara Masturbasi Dihadapan Pembantunya?"


Saya disuruh menelanjangi diri saya dan Pinot menelanjangi dirinya sendiri. Saat itu Leha disuruh minum air seni kalau mau dimaafkan Daisy [Sumber]

Telan air mani? Sungguh menjijikkan. Lebih menjijikkan, baca petikan berikut.


Di saat bersamaan, Daisy justru masturbasi dengan memasukkan jari ke kemaluannya kemudin jari itu dimasukkan ke mulut Leha. [Sumber]

Lebih dahsyat lagi, apabila si mata duitan itu seolah-olah hilang akal melakukan perkara berikut kepada Leha.


Setelah puas mempermainkan Leha, Daisy mulai melakukan penganiayaan pada Leha. “Saya dipukuli Daisy, ditendang perutnya, dipukul pakai gantungan baju, dipotong rambutnya sampai sejengkal karena melihat perlakuan suaminya pada saya,” sambungnya. [Sumber]

Disebabkan takut ditangkap polis Indonesia, Ibu Manohara ini sedia lari ke Malaysia kononnya untuk membincangkan soal sama oleh Tengku Temenggung Kelantan.

Apa yang berlaku ini jelas menunjukkan bahawa ibu Manohara adalah seorang yang sakit jiwa.

Malah, budaya kebaratan ibunya ini turut menjadi ikutan si anak apabila Manohara Pinot memegang anjing walaupun dia beragama Islam.

Parah dan makin parah. Yang lagi parah, rakyat Indonesia begitu percaya kepada sandiwara si gila seks ini dan anaknya, keluarga si Pinot.

p/s - Beginikah budaya rakyat Indonesia hari ni? Pelik tapi benar. Masihkah rakyat Indonesia mau ditipu oleh keluarga si peanut ini? Hahaha.

49 comments:

  1. SAKIT JIWA BANGET SANG IBU INI.

    ReplyDelete
  2. iyaaa Memang hina ibu dan anak si indon ini... hina sekali

    ReplyDelete
  3. Astaga......jelek sekali.

    ReplyDelete
  4. Aduh dong ahhh!!

    Moga2 bertaubatlah, pintu taubat itu masih terbuka...Aminnnn.

    ReplyDelete
  5. sakit jiwa yang menulis blog ini, ingat fitnah itu dosa yang lebih besar daripada dosa pembunuhan.

    ReplyDelete
  6. itula namanya INDON yang SIAL..sudah terang lagi jelas..kawin dengan anak raja kelantan semata2 nak duit.Siapa itu MANOHARA? hanya pencuri duit..
    She is so ugly of course!

    ReplyDelete
  7. sakit jiwa yang menulis blog ini, ingat fitnah itu dosa yang lebih besar daripada dosa pembunuhan.

    Ini bukan fitnah, tapi kenyataan. Silahkan membacanya berita penuhnya di http://ruanghati.com/2009/07/24/daisy-ibu-manohara-masturbasi-dihadapan-pembantunya

    Terima kasih.

    ReplyDelete
  8. INDON kalau salah sendiri mana nak mengaku..Dasar MANOHARAM dan IBUNYA adalah golongan INDON MURAHAN!
    ya udah...INDON pergi mana2 pun Bawak SIAL deh!
    INDON Bodoh..INDON...INDON...dan INDON

    ReplyDelete
  9. malingshit anjing loe,kontol loe

    ReplyDelete
  10. kalau boleh tidak perlulah menghina warga Indonesia kat sini dengan perkataan sial dan sebagainya..tak baik.

    kita sialkan dua beranak yang memang sial dan celaka ni dahlah..ataupun kita sialkan penyokong2 daisy farajina..silap farahina..ehh silap Farajina ni sudahlah.

    Sebab mereka ni kan buta dan pekak..

    Baru2 ni pun Manoharam..silap Manohara ni dapat title Hanjeng Mas Ayu..ehh silap lagi..Kanjeng Mas Ayu tumenggung dari Kesultanan Solo.Jadi dengan title2 tu jer kita sialkan dahlah.

    Haha.

    ReplyDelete
  11. indon bangsat bajingan brengsek...
    keparat kamu semua kalian indon...!!

    ReplyDelete
  12. indon tetap sial4 August 2009 at 16:58

    dah mmg INDON ni SIAL, nak kata apa hek!

    ReplyDelete
  13. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  14. dahlah tak baik cakap keburukan orang, be yourself dud!

    ReplyDelete
  15. Memang gak beres ni Manohara... Saya juga bosan dan jijik dengan tingkah laku si Manohara ini... Apa-apaan dia? Serasa orang paling penting, padahal sampah.... Malah bikin sinetron lagi....

    Oi Melayu, gak semua orang Indo keparat... Camkan itu..

    ReplyDelete
  16. Dasar penulis melayu yang keparat...

    Hanya yang jelek jelek saja yg di expose, masih banyak yang lebih baik di indonesia...

    I love you full indonesia

    ReplyDelete
  17. I love you full indonesia


    Hahaha, bahasa Inggris mana tuch? Hahaha, tu la bahasa Inggris Indon. sebetulnya, I love u, indonesia fool.... hahahaha. Indon-indon, belajar dulu bahasa inggris sampai habis yah!!

    ReplyDelete
  18. Hanya yang jelek jelek saja yg di expose

    Maaf ya mas, yg saya expose ini bukan yg jelek ya, tapi kenyataannya, mas....

    masih banyak yang lebih baik di indonesia...
    Oh iya? Sudah bertahun saya mencari yg baik, tapi nggak jumpa sih... Kalau ada satu, tunjukkan saya di mana. tima kasihhhh, buk...

    ReplyDelete
  19. Manoharam nak datang MALAYSIA? aduh...siapa dier? MANOHARAM peminjam wang !

    ReplyDelete
  20. alah tukang negara lu tukang contek aja belagu
    kalah ma amerika tuh negara lu dah bisa bikin kebudayan sendiri malaysia apan coba dasar maling
    hahaha
    negara persemakmuran aja belagu
    wtf

    ReplyDelete
  21. negara makmur la orang berlagu ( idup aman )... xkan la nk menjerit mcam orang gila pulak tgh2 negara aman..budus lo indon.

    ReplyDelete
  22. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  23. Kalau memang, kalian (orang malaysia) menghina indonesia, KENAPA JUSTRU LAGU-LAGU INDONESIA yang populer di Malaysia (jangan TKW Indonesia dijadikan alasan sebagai pendengar yang paling banyak!). BAHKAN, Malaysia sampai membatas quota lagu dari indonesia. Kenapa? Takut??? Jujur saja, kalian (Malaysia) peduli terhadap indonesia ( dan iri ), karena semua permasalahan indonesia kalian perdebatkan. kalian pikir negara kalian suci????
    Kalau berani buat pernyataan bahwa kalian siap perang dengan indonesia. Itu baru Gentle!!! Terima Kasih. (P.S : Kalian yang dimaksud disini adalah orang-orang yang selalu membuat permusuhan)

    ReplyDelete
  24. Sori..provoke2 budak kampungan macam Anonymous di atas ni yg ajak berperang langsung tidak ku layan. Indon2 sumer..ader aku kesah??..

    Jgn nk mencari alasan..nnti kalo pemerintah ko tanya, sape yg pepandai ajak perang..mesti ko menuding jari kat Malaysia...dan mesti ko katakan yg Malaysia ajak perang dahulu. Walhal, pemerintah ko xkan layan permintaan dajal ko itu..sebab banyak lagi pemerintah Indonesia nk pikirkan daripada berperang iaitu tumpuan kepada pembangunan, modal insan, ekonomi dan sebagainya.. Itu yang pemerintah Indonesia pikirkan pada masa ini daripada menghabiskan beras melayan karenah ko yang yg keluar dr hati ko yg busuk itu. Fikirkanlah wahai Indons..mengajak perang samalah dengan menghancurkan negara lo sendiri di saat negara lo benar2 ingin bangkit dan jujur sy katakan di sini, org y mengajak perang samalah dengan membunuh rakyatnya sendiri..dan jika ramai yg terkorban, walaupun jika Indon sendiri yg menang untuk bangkitkan semula negara yg musnah akibat perang memang payah, lebih2 lagi ramai yg mati dan juga dana yg kurang..serta banyak kemusnahan yg berlaku. Pikir tu wahai Indon...jgn guna otak kerana dendam kesumat semata2. Gunalah otak ke arah kebaikan semua orang terutamanya rakyat2 Indon.

    P/S : Mesti akan ada org Indon katekan yg Malaysia takut perang dan sebelum ko katekan itu, renung2kanlah dan cerminkan diri...fikir sejenak..bahawa perang ini akan membawa kebaikan atau keburukan??...lebih2 lagi saat negara Indon yg ingin bangkit ini??..

    AlohaDido

    ReplyDelete
  25. OMG What A Slut!!! Dasar pompuan sundal.

    ReplyDelete
  26. PEMBETULAN..
    maksud "AIR SENI" adalah "AIR KENCING"
    bukan air mani yang lagi suci dan berprotein gitooo

    ReplyDelete
  27. ewww, klu air kencing lagi la jijik. sesuci air mani pon tadenye dapat pahala klu telan mende tu, eeeee

    ReplyDelete
  28. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  29. woi malingsial...
    diem aja lo...
    ngentottttt...

    ReplyDelete
  30. woiii..melayu bmuka dua yg satu asuu yg satu babi...brisik aja lo njink...wanjink

    ReplyDelete
  31. MALAING SHIT ANJING DIEM................

    ReplyDelete
  32. Korang ni bermati matian nak defend pompuan sundelz ni apsal? Hahahaha mmg cetek akal btol la.

    ReplyDelete
  33. adalah orang2 palastin yg mati ditembak oleh rejim yahudi ketika sedang solat di bumi sendiri itu lebih mulia dari mati berjuang membela nasib MANOHARAM dan anjingnye itu.. malang sunguh jika nasib orang2 islam diindonesialan yang berpikiran wl-kafirun seperti mereka..sedih http://i4.photobucket.com/albums/y112/arezeo/indon/mano.jpg

    ReplyDelete
  34. kalau kalian mengutip suatu berita dari internet yang bukan situs resmi atau dipercaya...
    kalian salah besar,
    bahkan anjing sekali pun bisa membuat berita di internet,
    tak ada yang tahu siapa yang membuat berita tersebut,

    "dosa adalah kesialan bagi selain pelakunya, bila mencelanya ia akan terkena, bila menggunjingnya ia akan berdosa, bila menyetujuinya berarti ia ikut di dalamnya"
    (HR Ad Daylami)

    mohon diartikan dalam bahasa indonesia

    ReplyDelete
  35. internet yang bukan situs resmi atau dipercaya..adalah salah besar..tidak boleh di percayai..
    apa yg anda katakan itu maksutnya ialah penulis indonesia,buat karangan tidak mengunakan kepala otak,tapi kepala lutut.. jika dilihat dari gambar monohara, benarlah kesalahan menegendong anjin itu dilarang dalam islam..takan nak salahkan penulis pulak..

    islam itu indah dan anjing itu haram.. orang kafir saja yg menghalalkan anjing.. apa lagi yg penulis dustakan..

    bila mencelanya ia akan terkena, bila menggunjingnya ia akan berdosa, bila menyetujuinya berarti ia ikut di dalamnya->

    tak perlu menghalalkan yg haram..

    ReplyDelete
  36. setuju, saya setuju dengan anda salahuddin, anjing memang haram,
    tapi saya tetap tidak mudah mempercayai berita dari internet dari sumber yang tidak terpercaya,
    teknologi sudah canggih, tipu muslihat bisa dilakukan,
    itu saja yang ingin saya katakan,

    ReplyDelete
  37. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  38. aku aja orang indo juga jijik kok ama manohara familys coz bikin sensasi mulu dan materialistis....puasss ??!!!

    Tapi lebih menjijikan klo lihat orang atau bangsa munafik !!

    Siti nurhaliza kawin ama datuk peottt ..??? apa yang dicari brow ?? pikir aja ndiri

    ReplyDelete
  39. kalian cari la dimana silapnya monohara.. emm.. pasal siti nurhaliza no komen sbb mereka berdua sememangnya jutawan.. lagipun pemilihan bakal pasangan berasakan kepada..... kerana harta,...kerana keturunan,....kerana kecantikan dan yg akhir sekali ialah kerana agama... tepuk dada tanya iman..

    ReplyDelete
  40. Dog Malaysia !!!!!!
    Malaysia = Thief = Maling Sial

    ReplyDelete
  41. hati-hati jangan suka men-generalisasi kan sesuatu...
    itu tabiat orang, sumber boleh ada, tapi valid tidaknya belum tentu...

    ReplyDelete
  42. malingshit(hahaha)29 August 2009 at 17:23

    Lah aku melihat ada malingshit digendong oleh manohara dalam foto ini..
    huahhahahah8x

    ReplyDelete
  43. Bila nak ada adegan ni dalam sinetron Manohara?

    ReplyDelete
  44. cam bohsia je pompuan ni,camne la kerabat kelantan ade taste camnee.....jijik r....hahaha

    ReplyDelete
  45. HAH, JANGAN FITNAH'' manohara dan ibunya siapa yang tau kalau anak angkatnya itu ga di bayar pihak kelantan....... apaan lo jing bilang indon murahan kalian yang murahan tukang jiplak budaya kami.

    ReplyDelete
  46. MALINGSIAL JANGAN NGEJEK INDONESIA.
    COPO CACAD!!!!.PERANG AJA KITA PASTI LAH PENDUDUK MALAYSIA LANGSUNG NYURUK DI RUMAH NYINGIT DI GOT HAHAHAHA.PENGECUT

    ReplyDelete
  47. sebelum ajak perang dgn negara orang lebih baik perang dengan dewa gempabumi lu dulu. pasal budaya pun nak perang,lu ingat rakyat malaysia nak biar aja lu masuk malaysia,belum sampai dah ditelan tsunami selat melaka.

    ReplyDelete
  48. Janganlah org malaysia menghina indonesia. Hinalah personnya saja. Itu tidak baik. Jgn kejahatan dilwan kejahatan. Semoga Allah memberi mereka hidayah. Terusterang sakit hati ini melihat kelakuan seorg muslim yg tdk menjalankan syariat sebagaimana mestinya. Semoga Malaysia bisa jadi contoh. Amin. :)

    ReplyDelete
  49. ye la tu indon cm tu..indon hina malaysia apa mcm??
    masalahnya org muslim sana masih ramai amalan syirik..
    siap masuk media buang sial..siap megah syirik
    hahahahah

    indon hanya bla bla bla.... woof woof woof...

    ReplyDelete